dimarts, 12 de maig del 2009

EL SOMNI DE SONIA

"Avui he tingut un somni relacionat amb ELLS i MONTSERRAT. IMPRESSIONANT... No saps com m'agradaria que es fes realitat... Vaig anar a Montserrat amb vosaltres i era de dia, un dia esplèndid, clar, sense núvols. No se en quin lloc estàvem, però teniem la Muntanya al davant, i en Gabriel estava per allà, meditant, i tu i jo estàvem amb les cameres intentant fer fotos. Quan de sobte, amb tot el "zoom" donat de la meva camera, diviso sobre el massís una nau perfecta circular, ovalada, de color platejada, que estava estàtica. I vaig començar de fer-li fotos. Al moment, tu també estaves veient una altra nau com la que estava veient jo. I vaig començar de mirar els voltants del massís, i vaig poder-ne captar dues més a molt baixa altura, de tamany mitjà, que es movien de sud a nord. Una davant de l'altra. Recordo que li vaig deixar la camera a en Gabriel perquè les veges. També vaig poder veure sobre el massís una gran nodrissa totalment platejada, polida i brillant que era a molt baixa altura. Totes les naus estaven a molt baixa altura, conforme es desplaçaven anaven descendint. També en vaig veure una altra que es movia fent zig-zag i sortia, i s'amagava darrera la Muntanya amb un moviment suau. Després vaig mirar dalt al cel i vaig veure venir moltes esferes platejades que es dirigien a la Muntanya a gran velocitat. Em vaig adonar que la Muntanya i el seus entorn, estava ple de naus! I tots tres les estavem observant, totes a molt baixa altura mentre descendien. Pensava que ELLS ens estaven fent el "regal" de fotografiar-les tant de prop". Gràcies Sonia per una vivència tant preciosa i vívida. I dic vivència més que "somni", perquè de vegades se'ns donen aquestes oportunitats, de viure en l'altra pla, mentre el cos físic descansa, qüestions reals que hi estan succeint. Com provablement va ser el que vas viure en companyia nostre. El que succeeix és que, de vegades, la nostra memòria humana s'impacta i recorda molt be tot el succeit, encara que de vegades, no és així, i no recordem el lloc visitat, ni les escenes i circumstàncies que allà s'han viscut. Penso modestament que el que has viscut te moltes senyals de realitat, perquè concorda amb les "bones fotos" que ens concedeixen en tot el que portem d'aquest any i en el fet, que ja hem comentat, que "realment hi ha molts moviments de naus, grans i petites" en tot el massís i el seu entorn. Està clar que una bona part d'aquest "moviment" està tenint lloc en l'hiper espai de Montserrat o Quarta Dimensió també anomenada "Astral". Res no es pot veure des del pla físic. Per tant l'espectacularitat està "plenament descartada": ELLS no volen donar cap tipus d'espectacle, sense que això signifiqui que no segueixin manifestant-se i donant les seves precioses senyals de llum, moltes vegades "codis de contacte", als grups que, amb ment neta es reuneixen en la històrica explanada dels "dies 11" o altres.
Gràcies novament, Sonia, perquè has tingut (hem tingut) el privilegi de veure directament quelcom important que està passant en aquests moments.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada