dimecres, 16 de juny del 2010

MONTSERRAT: ACTIVITAT OVNI CONSTANT







Darrerament s'han tornat a fotografiar amb una certa regularitat "naus grans i petites" en la mateixa vertical del massís de Montserrat.  Sovint s'ha evidenciat com les naus emergeixen de l'altre pla de densitat, fins al nostre, fisic, i sobretot, les que anomenem "naus mare", si be, certament, es mouen, es queden bastant estàtiques en un punt determinat, mentre que les naus menors, de plat, o altres tipus, es desplacen lleugeres a altres punts.  El fet que "desapareixin" instantàniament, com engolides per l'espai mateix, ens indica el seu pas a l'altre àmbit dimensional, que és on resten realment.  Aquest aspecte l'hem pogut observar moltes vegades directament, especialment a la nit, quan els observadors diem que fan  "un apagat", perquè deixem d'observar els seus llums d'una forma sobtada i sorprenent, vist i no vist,  però l'experiència ens diu que, més que "apagar els seus llums" el que realment han fet, ha sigut penetrar en l'altre àmbit dimensional, i per tant, deixant de ser visibles en el nostre.
Des de l'hiper espai o quarta dimensió, Ells, els tripulants d'aquestes naus, ens veuen perfectament, de fet, és des d'on més observen el Planeta i la nostra Humanitat.  Com hem comentat ja altres vegades, coneixen molt be la situació real per on transita el nostre món, a partir de la élite que el domina, així com també els canvis planetaris als quals ens estem apropant, essent-ne un dels aspectes bàsics, precisament, l'ingrés de la Terra a la quarta dimensió, entre molts altres dels que s'ha parlat i es parla en aquests moments.



Be que és sabut que de totes les entitats i races de l'espai que ens visiten en l' "era moderna", podem perfectament dir que des de fa dècades, i concretament des dels anys quarantes dels segle XX, que n'existeixen algunes, que han col·laborat i molt, per interessos propis, i a canvi d'experiments i intercanvis de coneixements científics, amb la "élit" que des de fa segles influeix fatalment sobre la Humanitat, aquests llunyans "col·laboradors", han sigut els autors de les abduccions dels anys seixantes i més, mostrant una més que palpable carencia de valors espirituals, solidaris i humans, més o menys com els socis amb els que van pactar.   Obviament: no és amb aquests amb qui laborem el contacte, sinó amb altres races humanes d'alta espiritualitat i consciència, que van ser rebutjades en els seus oferiments, perquè exigien la desmantelació dels arsenals nuclears, com a condició per a mostrar-nos i ensenyar-nos tota la seva espiritualitat i saviesa, plenes de gran equilibri.
Lamentablement cre que hem "pagat car" que es pactés amb els altres...   Així ens va!

                                                                                 
Així els Éssers de Llum que es manifesten a Montserrat, evidentment, convergeixen amb la "alta espiritualitat i consciència" de totes aquestes races, semblants a la humana, o millor dit a l'inrtevés, nosaltres en "assemblem" a elles, donat que son molt més antigues i avançades que nosaltres, i que d'entre els llocs estel·lars, provenen de Plèiades, Andròmeda, Venus, Ganímedes, etc., i que totes elles, tenen una actitud de col·laboració i ajuda vers l'éssers humà de la Terra, i en els seus graus de progrés espiritual, totes vibren en una freqüència similar, i els seus hàbitats de permanencia son en consonancia a llur vibració.
És clar que a Montserrat hi existeix un "nucli" energètic inportant a l'entorn del qual s'hi mouen Éssers Lluminosos i molt evolucionats, amb unes premisses solidàries i de col·laboració amb els humans.  La discreció misteriosa que els caracteritza des de sempre, penso que encara ha estimulat més inquietuds, sobretot, anhels espirituals, en molts que han sentit -i hem sentit-, la força mística i nagnètica del Massís Sagrat en el més profund del cor i de l'Ànima,  i l'apropament i el contacte a aquesta Superior Realitat que Ells porten i inspiren...

                                                                               

                                                                            

1 comentari:

  1. sr.tatjé primer saludar-lo i dirli que m´agrada molt al seu blog,el miro sempre amb interes.jo e sentit la forÇa de montserrat i les seves vibracions.estic malalt i faig dialisis,pero sempre que puc,faig una visita a la muntanya i em càrrec d´energia positiva.fa uns mesos vaig tenir una experiència molt curiosa i emocionant,va ser al gener als pocs dies de morir al meu estimat gos.vaig pujar a montserrat a posar-li un ciri,i perquè la seva ànima descansés allà.després de fer-ho,la meva parella i jo vam anar a fer una passejada per la muntanya i em vaig parar a fer una foto.de sobte vaig notar uns cops a les meves cames i em baixar la mirada,era un gos que em golpejava.al vaig acariciar i vaig notar una vibració extranya quan vaig comprovar que la seva mirada era la del meu gos mort.darrera déll baixava un home,i em va dir que l´hi havia trobat sol,i el portava al monestir a veure si era d´algú se allà.va ser molt emocionant i m´agradaria saber la seva opinió.moltes gracias per atendre´m i una salutació cordial.

    ResponElimina